Elbiler slår hårdt igennem

Det varer nok ikke så længe før det bliver uinteressant at skrive om elbilernes fremmarch, for det er nu det sker. Endelig. Elbilerne kommer. Det er sikkert og vist, når der reklameres for dem til Superbowl!

Dette er en "winner takes all"-situation for elbilen.

 

Fire store bilproducenter brugte millioner af dollars på at markedsføre deres elbiler til Superbowl i år, og nåede dermed millioner af mennesker, der som uundgåelig konsekvens nu er mere opmærksomme på elektriske køretøjer.

 

 

At folk bliver imponeret over køretøjer som tilfældigvis er elektriske, er med til at normalisere elbilernes status på markedet, dermed vil elbilen blive normalen i fremtiden, og fossilbilen vil blive glemt, ligesom hestevognen.

 

Og det er jo ikke så skidt, vel?

 

 

Skriv en kommentar

Kommentarer: 0
Få besked om nye opslag:
Støt mig med bidrag

Book mig på Foredragsportalen.
Støt mig på Patreon.

Læs om mine foredrag

Lifelike | Jesper Berggreen | Fasanvej 10 | 8544 Mørke | CVR 35691146 | Email: jesper@lifelike.dk